Klachtenprocedure

Klachten kunt u bij TRANSFERS beLICHT schriftelijk bekend maken. Uw brief of mail dient het volgende te bevatten: uw naam en adres, datum van verzenden, een beschrijving van de klacht en eventueel kopieën van relevante documenten die de klacht verduidelijken. Uw klacht zal vertrouwelijk worden behandeld. Binnen vier weken na ontvangst zal de klacht worden afgehandeld.

Als een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, zult u hiervan binnen vier weken schriftelijk van in kennis worden gesteld. Hierin zal het uitstel worden toegelicht en zal een indicatie gegeven worden van wanneer TRANSFERS beLICHT verwacht uitsluitsel te kunnen geven.

Indien de klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, dan zal een onafhankelijke externe deskundige worden ingeschakeld van Dijkstra Voermans Advocatuur & Notariaat, Winthontlaan 2, 3526 KV te Utrecht, waarbij hun oordeel voor TRANSFERS beLICHT bindend is; eventuele consequenties zullen door TRANSFERS beLICHT snel worden afgehandeld.

Tinie Hake
Elfuursweg 18
7213 EN Gorssel
Mobiel: 06 – 460 86 816
Fax : 0575 – 567 757
E-mail : info@transfersbelicht.nl